ZAMAWIAJĄCY:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego

i Transportu Sanitarnego w Płocku

09-400 Płock, ul. Gwardii Ludowej 5.

 informuje, że zostało wszczęte postępowanie przetargowe w trybie
PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
   na: Dostawę - zakup leków, materiałów opatrunkowych i gazików nasączonych alkoholem w roku 2016  
         roku dla SPZOZ WSPRiTS w Płocku. Nr postępowania TZPiZI.3813/02/D/16.

   I. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - opublikowane w BZP Nr 68524-2016 dnia 25.03.2016 r. - pobierz.pdf

   II. SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - pobierz.pdf
     
           Załączniki do SIWZ:
           Zał. 1 Formularz oferty -pobierz.docx
           Zał. 2 Oświadczenie art. 22 ust. 1- pobierz.docx
           Zał. 3 Oświadczenie art. 24 ust. 1 -pobierz.docx
           Zał. 3a Oświadczenie art. 24 ust. 1 w odniesieniu do podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega, wskazując spełnienie
              warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.,a które to podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia             
                                                                                                                                                                                          pobierz.docx
             
Zał. 4 Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - pobierz.docx
           Zał. 5 Zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji  wykonawcy niezbędnych zasobów -
                                                                                                                                                      pobierz.docx
           Zał. 6 Opis sposobu obliczania ceny dla części 1 - formularz asortymentowo-cenowy - pobierz.docx
           Zał. 7 Opis sposobu obliczania ceny dla części 2 - formularz asortymentowo-cenowy - pobierz.docx
           Zał. 8 Opis sposobu obliczania ceny dla części 3 - formularz asortymentowo-cenowy - pobierz.docx
           Zał. 9 Opis sposobu obliczania ceny dla części 4 - formularz asortymentowo-cenowy - pobierz.docx

    III. PYTANIA OD WYKONAWCÓW WRAZ Z ODPOWIEDZIAMI DO SIWZ - pobierz.pdf
     IV. NASTĘPNE PYTANIA OD WYKONAWCÓW DO SIWZ Z ODPOWIEDZIAMI - pobierz.pdf

  UWAGA: Termin składania ofert upływa w dniu 12.04.2016 r. o godz. 10:00
               Termin otwarcia ofert w dniu 12.04.2016 r. o godz. 10:10

     V. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - pobierz.pdf

     VI. OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - pobierz.pdf




Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1103169]

przewiń do góry