Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego
w Płocku 09-402 Płock, ul. Narodowych Sił Zbrojnych 5.

tel. (24) 26 78 400; fax (24) 26 78 415, e-mail: sekretariat@wspritsplock.pl
 

OGŁASZA

konkurs ofert na usługi medyczne w zakresie udzielania świadczeń przez specjalistyczne i podstawowe zespoły ratownictwa medycznego w rejonie operacyjnym nr 14/03, zgodnie z Wojewódzkim Planem Działania Systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego dla województwa mazowieckiego

  1. Szczegółowe Warunki Konkursu dostępne w siedzibie Zamawiającego przy ul. Narodowych Sił Zbrojnych w Płocku od dnia 19.11.2025r. od poniedziałku do piątku w godz. 07:00 do 14:35 w Komórce Zamówień Publicznych i Zadań Inwestycyjnych pokój nr 10 oraz na stronie bip.wspritsplock.pl w zakładce „Konkursy”.
  2. Termin składania ofert: do dnia 24.11.2025r. do godz. 10:00. Ofertę należy złożyć w SEKRETARIACIE pokój nr 1 w siedzibie Zamawiającego Płock ul. Narodowych Sił Zbrojnych 5.
  3. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 24.11.2025 r. o godz. 10:10 w Sali konferencyjnej nr 17 w siedzibie Zamawiającego. Ogłoszenie wyników odbędzie się poprzez wywieszenie zawiadomienia na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz zamieszczone na stronie internetowej bip.wspritsplock.pl w zakładce „„Konkursy” w terminie nie później niż do dnia 25.11.2025r.
  4. Termin związania ofertą wynosi 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  5. Umowa zawarta zostanie na okres od 01.01.2026r. do 31.12.2035r.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu lub przesunięcia terminu składania ofert i unieważnienia konkursu bez podania przyczyn.
  7. Oferenci mają możliwość składania protestów i odwołań dotyczących konkursu.
  8. Klauzula informacyjna RODO [zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/79 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016, str. 1)] znajduje się w Szczegółowych Warunków Konkursu.
  9. Osobą upoważnioną do kontaktu z Oferentami jest Starszy Inspektor ds. Zamówień Publicznych i Zadań Inwestycyjnych Katarzyna Szewczyńska w dni robocze
    od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 14:35 tel. /24/267-78-411,
    e-mail: zamowienia@wspritsplock.pl

W związku z zaistniałym błędem w numeracji zadań w formularzu oferty załącznik nr 1 do SWK Zamawiający informuje,   o dodaniu załącznika po  modyfikacji. Jednocześnie Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość złożenia oferty na poprzednim formularzu z poprawą numeracji bezpośrednio na druku.

Załączone pliki:
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Rybska Justyna
    • Data dodania: 2025-11-19 15:19:30
    • Data ostatniej aktualizacji: 2025-11-20 12:13:00
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Rybska Justyna
    • Data dodania: 2025-11-19 15:19:30
    • Data ostatniej aktualizacji: 2025-11-20 12:13:00
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Rybska Justyna
    • Data dodania: 2025-11-19 15:19:30
    • Data ostatniej aktualizacji: 2025-11-20 12:13:00
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Rybska Justyna
    • Data dodania: 2025-11-19 15:23:15
    • Data ostatniej aktualizacji: 2025-11-20 12:13:00
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Rybska Justyna
    • Data dodania: 2025-11-19 15:26:53
    • Data ostatniej aktualizacji: 2025-11-20 12:13:00
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Rybska Justyna
    • Data dodania: 2025-11-20 12:12:59
    • Data ostatniej aktualizacji: 2025-11-20 12:12:59
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Rybska Justyna
  • Data udostępnienia w BIP: 2025-11-19 14:09:17
  • Informacja zaktualizowana przez: Rybska Justyna
  • Data ostatniej aktualizacji: 2025-11-20 12:13:00
  • Liczba odsłon: 153
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1298923]

przewiń do góry