SP ZOZ Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku informuje, że dnia  19.02.2013 r. przekazała do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenie któremu nadano wewnetrzny numer referencyjny 2013-025176.

Zamawiajacy na podstawie art. 42 ust. 1 ustawy P.z.p. udostepni Specyfikację Istotnych Warunków Zamowienia od dnia publikacji ogłoszenia w dzienniku Urzedowym Unii Europejskiej.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TZPiZI -3813/02/D/13

 

   I. OGŁOSZENIE Nr 062012-2013 opublikowane w Dz.U./S S39  tutaj.

  II. SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - tutaj.

      Załaczniki:

     1. Formularz ofertowy OFERTA - tutaj.

     2. Opis przedmiotu zamowienia - tutaj.

     3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu - tutaj.

     4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - tutaj.

     4a. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (dot. Wykonawcvy bedącego osoba fizyczną - tutaj.

     5. Wykaz dostaw w zakresie niezbednym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doswiadczenia - tutaj.

     6. Umowa wzór - tutaj.

 III. Pytania do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z odpowiedziami - tutaj.

IV. Pytania 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z odpowiedziami - tutaj.

V. Pytania 3, 4, 5, 6, 7, do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z odpowiedziami - tutaj.

    załaczniki :  aktualny KRS - tutaj,

                          potwierdzenia nadania NIP-u - tutaj,

                          potwierdzenie nadania REGONU-u - tutaj.

                          dokumenty finansowe - tutaj.

VI. Uszczegółowienie odpowiedzi do pakietu pytań 4 pytanie 22 pismo z dnia 15.03.2013 r. znak TZPIZI.3813/987/13 - tutaj.

VII. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - tutaj.

VIII. OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - tutaj.

 

UWAGA: Termin składania ofert upływa w dniu 04.04.2013 r. o godz. 09:00.

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 1183873]

przewiń do góry